Longchamp Big Ben

Categories Blogg

Er det et veskemerke jeg har flest av så er det Longcham Le Pliage vesker. Jeg elsker Le Pliage vesker! Jeg tror den første jeg kjøpte var i Osaka 2011, også har jeg kjøpt på et flyplass, også har jeg kjøpt en i Paris 2014 også den nyeste kjøpte jeg i London. Jeg har også kjøpt mamma og søsteren min Longchamp vesker. Jeg synes de er praktiske og romslige, altså du kan brette de!

Le Pliage vesken som jeg bruker mest av i dag, er den jeg kjøpte i Paris med Eiffeltårn print. Veksen kan kun fåes kjøpt i Paris og den er rosa. Vesken har jeg brukt i hverdagene og til reise, men den begynner desverre å bli slitt i kantene. Før jeg reiste til London fikk jeg vite at det fantes en Le Pliage med Big Ben tårnet, som igjen kan kun fåes kjøpt i London.

De hadde ikke så mange farger å velge mellom på Longchamp butikken i New Bond Street, faktisk så var det bare én farge å velge mellom. Jeg kjøpte vesken, men nå tenker jeg at jeg burde ha sjekket andre butikker. Jaja. Så her er min nye Longchamp veske 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg synes sløyfen var kjempe søt 😀 Har ikke turt å ødelegge den 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Var den ikke fin? 😀 Nå må jeg rusle til jobb. Ønsker dere en fin kveld <3

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Longchamp Big Ben

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *