Christian Louboutin

Categories Travels

Da vi besøkte Selfridges fikk jeg øye på Christian Louboutins butikken. Jeg har en neglelakk fra merket fra før av, den røde som jeg har skrevet om her. Så ja, da jeg fikk øye på Christian Louboutin butikken, måtte jeg stikke innom. Det var så utrolig mye fint der. Jeg hadde så utrolig lyst på leppestiftene, men jeg bruker jo de sjeldent så det var ikke noe vits. Jeg gikk da videre å så på neglelakkene de hadde, og fikk øye på noe jeg synes var veldig fint og liten i størrelse i forhold til det jeg har fra før av.  Fikk vite av salgassistenten at det var limited edition, og da visste jeg at jeg måtte kjøpe den. I’m a sucker for limited editions, selv om jeg vet at det er en av Cialdinis grunnprinsipper for påvirkning.

Her er den fine skatten jeg kjøpte 😀 Fargen heter Loubichrome III. Fikk forresten verdens største papirpose for neglelakken, de hadde ikke flere mindre poser.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Christian Louboutin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *