Carmex i posten!

Categories Blogg

Heihei! For noen dager siden fikk jeg en pakke i posten fra Trybe! Jeg fant ut om Trybe gjennom Blogg.no. Jeg har søkt og fått noen fine pakker å prøve derifra, men det jeg fikk nå må være det beste!

Jeg fikk nemlig fått  fire ulike Carmex-produkter!

Fra før av har jeg prøvd krukken og tuben og jeg har vært fornøyd med de. Jeg tok i bruk Klick Stick for noen timer siden. Akkurat nå synes jeg den fungerer bra! Jeg gleder med til å få  brukt Comfort Care. Jeg hadde egentlig planlagt å bruke en opp før jeg tar i bruk de andre, men tror heller at jeg bruker alle samtidig. Dette er fordi jeg glemmer ofte å ta med leppepomade med meg da de ligger ofte i en annen jakke eller veske. Jeg rullerer mellom tre jakker og tre vesker/sekk og da kan jeg plassere én leppepomade på hver av de. Jeg har seks leppepomade akkurat nå, med disse fire så det passer jo så fint 🙂

Er litt usikker på om dere husker, men jeg kjøpte en Lush leppepomade da jeg var i London. Den bruker jeg, men jeg er ikke en så stor fan av den. Synes den er litt for oljete også blir leppene mine tørre etter bruk. Leppene føles rett og slett rar når jeg bruker den, veldig synd egentlig 🙁

Ønsker dere en fin lørdag 💕

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *