Sliten.no

Categories Blogg

Hvor har dagen vært? For ikke lenge siden var det vel 1.mars, nå er det 10! 10.mars folkens!

Denne uken husker jeg egentlig ikke så mye av. Jeg har jobbet og trent, ellers har jeg sovet mye! Jeg har spist ute en del, men mest kebab og burger fra Max. Og jeg skulle begynne med dietten min 1.mars liksom 😶

Jeg har også jobbet mye med spørreundersøkelsen til bachelorgruppen min. Det er ikke lett å lage en spørreundersøkelse, men vi legger merke til at kommentarene fra veiledere våres blir mindre og mindre. Vi håper på å få sendt de ut innen neste uke, så nå venter vi bare på svar fra han 🙂

Jeg har en del å skrive om forresten, men det tar jeg i morgen. Jeg er på vei hjem fra jobb og er ganske sliten.

2 kommentarer

2 thoughts on “Sliten.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *