Kong Skull Island i 4DX

Categories Film

Jeg hadde egentlig planer om å se på Kong:Skull Island i 4DX på fredag. Da jeg skulle bestille billetter på onsdag var det utsolgt. Da bestillte jeg til visningen kl 14:50 på lørdag, altså i går. Heldigvis begynte ikke jeg på jobb før kl 18:30. Det var ikke så mange ledige seter, men vi fant to seter 🙂 

Jeg har hatt erfaring med 4DX tidligere, men ikke for en hel film, kun under 20 min. Det var på Universal Studios også var det en Shrek-kortfilm. 

Jeg må si at billettene til 4DX var dyrt, 175 per person dyrt. 


Slik ser setene ut. De var ganske behagelig å sitte på. Anbefaler å IKKE ha med popcorn eller noe liknende snacks. Jeg likte effekten på 4DX, det er en annen filmopplevelse. Uten å spoile så mye, så fikk man vind i ansiktet eller rundt oss da det var en helikopterscene. Eller at det dryppet en dråpe vann samtidig som de følte noe dryppe ovenifra på filmen. Kjæresten var veldig fornøyd med effektene og håper på at det kommer en når den nyd Aliens filmen kommer ut. 

Jeg likte filmen! Jeg synes den var bra og Kong var helt rå. Filmen viser også menneskehetens destruktive side. Da mener jeg at vi går inn i andres territorium og ødelegger stedet deres, også angriper de når de forsvarer deres territorium eller når ting er helt ukjent for oss! Endelig fikk jeg luftet det ut! 

For dere som skal se på filmen, jeg anbefaler å vente helt til after credits før dere drar 🙂 Det er noen godbiter der. 

Legger til traileren av filmen 😀

Ønsker dere en fortsatt fin helg 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Kong Skull Island i 4DX

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *