Lou-lou-louboutins

Categories Beauty

Hallo! I går kveld bestemte jeg meg for å pynte neglene mine. Jeg skulle egentlig ha pyntet neglene mine for en uke siden, men jeg fikk aldri tid.

Besteme meg for å bruke disse fine fargene 🙂 Fargene er Rogue Louboutin og Loubichrome III


Jeg er verdens dårligste når det gjelder å pynte neglene. Det kommer alltid lakk utenfor neglene, men men.. Her er hvordan de så ut i går da 🙂


Hvordan de så ut i går ja. Dette er fordi selv om lakken var tørket før jeg la meg, så er de rett og slett ikke glansfull i dag. De ser litt grusomme ut. haha. Ingen legger vel merke til det bortsett fra meg så.

 

Jeg er ganske sliten allerede nå, men den gode nyheten er at vi er ferdig med prosjekskisse 2! vi ble ferdig med den for noen minutter siden. Vi har tenkt å sende det inn til veilederen våres før vi skal levere det inn neste uke. 🙂

 

ønsker dere en fortsatt fin kveld <3
 

8 kommentarer

8 thoughts on “Lou-lou-louboutins

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *