dagen i dag

Categories School

I dag gikk dagen på å ferdigstille prosjektskisse 2! Vi mangler bare en bitteliten del, teori delen, før den kan leveres inn 🙂 Helt sykt hvor effektive vi er! Det er tross alt 6 dager til innleveringsfristen. Vi skal selvfølgelig sende det inn til veilederen våres før vi skal levere det inn til inspera.

I morgen skal vi fortsette å jobbe med skissen, så det blir spennende 😀


Ellers har jeg ikke gjort noe annet 🙂 eller jo, jeg støvsugde bilen min 😀 Den er i hverfall ren når jeg skal låne den bort i helgen.

Nå er jeg helt avslappet her hjemme. Spist mye junk, bringebær kitkat 😉 , og ser på film 😀

ønsker dere en fortsatt fin kveld <3

6 kommentarer

6 thoughts on “dagen i dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *