Scratch off World Map!

Categories Blogg

Heisann! Jeg har siden sett en scratch off world map, ville hatt en. Jeg fant en som var helt perfekt, men desverre så var den litt for dyrt og klart å legge den i glemmeboken. Før jul, så spurte mamma hva jeg ville ha, og fortalte at jeg ville ha en scratch off world map. Den jeg ville ha var visst utsolgt og man måtte forhåndsbestille de. Trodde ikke at mamma skulle kjøpe den da. Da det var jul fikk jeg kvitteringen til verdenskartet som gave. Mamma hadde forhåndsbestilt en til meg!

Pakken med verdenskartet har kommet til meg nå 🙂



Her vises det hvordan det ser ut før og etter. Liker at det er ganske fargerikt kart.


 

Det eneste jeg mangler nå er en stor ramme. Jeg kan eventuelt henge det på veggen med en tosidet teip, men jeg vil helst ha en ramme. Jeg gleder meg til å skrape opp de landene jeg har besøkt. Målet er vel egentlig å kunne skrape så mye som mulig etter hvert 😀

 

ønsker dere en fortsatt fin fredag 😀 <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Scratch off World Map!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *