Januar

Categories Blogg

Da er vel januar over i noen timer. Jeg føler egentlig at januar var så kort! Det er mye som har skjedd i januar, samtidig som jeg føler at jeg har gått glipp av mange dager.

Jeg har i hvertfall hatt en kjempe fin start på januar, men for å være ærlig så synes jeg de to siste ukene i januar var ikke så bra.

La meg begynne med det fine!

  • Feiret nyttår med noen fine mennesker samtidig som jeg ble kjent med nye
  • Januar markerte at jeg har bare ett semester igjen av studiet mitt! Woho
  • Reiste til London med verdens beste (<3) og møtte en gammel venn som jeg ikke har møtt på over 10 år (!)

Det var kanskje en litt for kort liste med de fine, men jeg har hatt det fint med familien og alle rundt meg

La oss nå begynne med det som ikke er så bra

  • Hele Donald Trump saken!

Altså helt siden Donald Trump ble president, så har det ført til en splittelse av folket. Aldri har jeg sett så mange demonstrasjoner og så mye splittelse som i denne perioden. Jeg skjønner at det er noen som vil si at vi ikke burde blande oss i USA fordi det ikke er vårt land, men verden er vel laget slik at det som skjer i USA kan påvirke andre land også. Jeg føler også at både i Norge og i USA, at det som skjer nå har ført til at mange som er redde innvandrere har kommet ut. Kommentarfeltet på ulike nyhetsider er bare forferdelig!  Det er bare helt sykt å tenke på egentlig. Krysser fingrene for at USA ikke blir et diktatur. Jeg liker egentlig ikke å snakke om politikk på bloggen, så jeg setter en strek på det.

Jeg har uansett hatt en fin januar altså! Håper dere også har hatt det 🙂 Deler et bilde fra Oslo 😀

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Januar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *