Skolebenken

Categories School

De neste fire månedene vil jeg tilbringe veldig mye tid i skolebenken. Jeg er nemlig ferdig med bacheloren til våren!

Jeg og bachelorgruppen min har kommet oss godt i gang med det vi kaller prosjektskisse 2. Dette skal vi levere inn om en uke, og det teller 20% av karakteren til bacheloren våres. Vi skal faktisk skrive om bloggere og troverdighet, så dette kan bli veldig spennende. Vi har som mål å få en A! Det å få karakter lavere enn A går også greit, men målet vårt er A.

Det blir nok ikke mye reising fremover, fordi jeg må prioritere bacheloren. Jeg håper alikevel at jeg kan snike inn noen korte ferieturer i Europa. Det hadde vært greit med en liten avbrekk fra all skolearbeid.


Selv om det står Smart Water i flasken, så er det bare vanlig springvann. hehe

Jeg er forresten litt støl fra mandagstreningen min i går. Det er vel ikke så rart når jeg ikke har trent på over en uke! Latskap har vært dominerende forrige uke. Hadde egentlig mål å trene tre ganger i uken, men jeg prioriterte latskap og søvn 😛 Det er vel lov det!

 

Ønsker dere en fortsatt fin tirsdag 🙂
 

8 kommentarer

8 thoughts on “Skolebenken

  1. Ida Øverland: Tusen takk 😀 Det blir nok hardt ja, men jeg har en bachelorgruppe jeg trives med så dette går nok greit 😀 Ønsker deg en fortsatt fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *