My precious baby is gone…

Categories Blogg

I dag solgte jeg min kjære Louis Vuitton Pocket Organizer.  Den har jeg hatt siden juni 2014,  og den har jeg brukt daglig siden da. 

Jeg har lagt den ut til salg en stund nå,  men jeg har gått frem og tilbake om jeg skal selge den eller ikke.
Det er fordi jeg er en ganske sentimentalt person og liker å beholde ting som jeg eier. Altså jeg har en bukse med masse hull i fra da jeg var i barneskolen, jeg har vokst opp mye siden den tiden.

For en uke siden kjøpte jeg en ny lommebok,  og sannsynligheten for at den gamle lommeboken blir brukt er lite. Da var det bedre å selge den enn at den sitter hjemme. Så da jeg fikk forespørsel i går, bestemte jeg for å selge den.

Håper den nye eieren er fornøyd 🙂 ønsker dere er fortsatt fin helg 💓

4 kommentarer

4 thoughts on “My precious baby is gone…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *