Ferdigpakket bursdags- og julegaver ;)

Categories Blogg

Hallo! Da har jeg pakket ferdig bursdags- og julegavene for i år 🙂 Jeg fant gavepapirer på Lagerhuset som jeg synes var så fine. Gavepapiret jeg har brukt som julegavepapir, er ikke helt jul-aktig, men jeg synes det var fint jeg 🙂


Her er noe av de tingene jeg har pakket inn. Ville ikke vise alt, for da blir gavene mine avslørt 🙂

Her er de ferdigpakket! Selv om jeg elsker å gi gaver, så er jeg veldig elendig når det gjelder å pakke inn gaver. Jeg har null talent i å pakke gaver, men det rives jo uansett.

Nå er det bachelor skrivning på gang 🙂 ønsker dere en fortsatt fin dag <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Ferdigpakket bursdags- og julegaver ;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *