London Shopping

Categories Travels

London turen var jo en shopping tur 🙂 Kjøpte meg en del ting, her fra Victoria’s Secret og Primark

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg synes at Victoria’s Secret kan være dyrt, men jeg elsker produktene deres. Liker egentlig deres PINK-linje, og har mest PINK produkter. Kjøpte to sports-bher, en til meg og en til søsteren min.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kjøpte også undertøy, da det er 5 for 25 pund. Synes undertøy fra Victoria’s Secret Norge er kjempedyrt.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vil desverre ikke vise alt jeg kjøpte fra Primark, fordi jeg kjøpe en del gaver til familien. Her er noe av de jeg kjøpte på Primark.

Kjempe søt rev-pysj 🙂 Sånn seriøs, Primark har de beste pysjene noen sinne. Alle pysjene mine er fra Primark.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kjøpte meg også en topp med blonder. Synes den var fin jeg 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg er egentlig ikke å glad i print, men jeg synes dette var søt. I følge søsteren min så er det ikke helt min stil, hun har vel rett.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg vil ikke si at jeg er en stor Batman fan, men jeg liker Batman. Synes denne t-skjorten var fin, også liker jeg galaxy prints i tillegg 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, men det virket så praktisk. Passer perfekt når man glemmer ledningen hjemme, men da må man henge det i vesken da.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

11 kommentarer

11 thoughts on “London Shopping

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *