London Food

Categories Food

Jeg har skrevet litt om hvilke mat vi spiste mens vi var i London her, her og her. Vi var i London i tre dager så vi rakk ikke å spise så ofte. Tror vi hoppet over noen måltider også. Her er i hvertfall noen mat vi rakk å spise mens vi var der. Det er ikke så mye britisk mat, men en del asiatisk mat.

Ostekaken spiste vi etter at vi spiste ramen. Jeg og kjæresten drar veldig sjeldent til kaféer, men det var venninnen min som tok med oss hit. Denne kaken er fra Caffe Concerto. Veldig god ostekake i sitronsmak 😀


Pizza hut! Når man kommer ut av Bayswater t-banestasjon er det en Pizza Hut. Vi går alltid forbi stedet på vei hjem. På vår siste kveld hadde vi Pizza Hut.

Dette er deres lasagne, ganske god 🙂

Jeg hadde Hawaiian pizza. Jeg elsker ananas i pizza, yes I’m one of them 😛 Ikke den beste hawaiian jeg har smakt, men den var grei 🙂

Chicken Teriyaki onigiri fra Wasabi. Jeg er så utrolig glad i onigiri, jeg kjøpte det nesten hver dag da jeg var i Japan. Dette spiste vi for å få litt energi, og det hjalp også 🙂

Dette var vår frokost på vei til flyplassen. De fleste butikkene ved togstasjonen var stengt bortsett fra Boots som solgte diverse mat og drikke. Valgte wasabi prawn roll som jeg og kjæresten delte. Til tross for navnet, så var den ikke sterk i det hele tatt 🙂

Dette var min lunsj på flyet. Jeg blir desverre fort sulten, så mat må jeg ha. God maki og nigiri 🙂

Vi var også innom Mc’ern og Burgerking, bare for å få opp energien inni mellom. Vi gikk jo stort sett hele tiden med minimal pause.

6 kommentarer

6 thoughts on “London Food

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *