Let’s talk about socks

Categories Blogg

Er det noe jeg kjøpte mest av (bortsett fra godteri/snacks) i Japan, så er det nok sokker.

Det er utrolig mange søte sokker der! Kjæresten min ble litt lei da jeg stakk innom butikker som solgte sokker.  Han skjønte ikke hvorfor jeg ville ha så mange sokker når folk ikke kan se de. 

Her er noen av de jeg kjøpte, har også kjøpt Pokemon sokker som jeg skrev om tidligere her.

Jeg har kjøpt flere søte sokker,  men de som ikke er avbildet har jeg gitt bort for lengst til søsteren min. Hun har blant annet fått tre par Adventure Time sokker! Angrer på at jeg ikke tok bilde av de før jeg ga de bort.

6 kommentarer

6 thoughts on “Let’s talk about socks

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *