New In from Yesstyle

Categories Blogg

Jeg bestillte noen nye topper fra Yesstyle.com for ikke lenge siden, og jeg tror dette er siste gangen jeg skal kjøpe topper derifra :p

Jeg er vanligvis  fornøyd med Yesstyle.com, men det er fordi jeg kjøper skjønnhetsprodukter som jeg er fornøyd med derifra.

Jeg bestillte begge  i Large siden jeg vet at i Asia så er de mye mindre i størrelse. Begge virker som de er i størrelse small! Jeg burde egentlig ha målt meg selv før jeg bestillte de,  men jeg var for lat til å gjøre det. Så dette var min feil.

De er litt for tettsittende ved mageområdet,  men det kan jeg leve med,  ish. Jeg kan eventuelt gi de til lillesøsteren min. 

Jeg synes uansett at begge er fine topper. Liker den sovende pandaem veldig godt 🙂

   

7 kommentarer

7 thoughts on “New In from Yesstyle

  1. Den lille Pandaen c:: Når jeg var på Filippinene så var det en kleskjede som hadde størrelsesystemet vi har her i Norge, og der var str 36 en medium. De er veldig små i størrelse i Asia 🙁

  2. Henriette Celin: jeg liker den med pandaen veldig godt 😀

    Det er ganske kjipt, men det er jo min feil på en måte. Det går fint, kan alltid gi den til søsteren min som allerede stjeler noen av mine klær 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *