Pokémon Center i Tokyo

Categories Travels

Vi dro til tre Pokémon Centers i Tokyo! Pokémon Center i Character Street i Tokyo Station, Pokémon Center Sunshine City og Pokémon Center Tokyo Skytree 🙂 Etter å ha gått gjennom bildene mine ser jeg nå at jeg ikke tok så mange bilder fra de ulike sentrene 🙁

Det jeg kan fortelle om de ulike sentrene er at de selger alt mulig pokémon. Her selges det klær, luer, ryggsekker, skjønnhetsprodukter, kjeks, kort, nøkkelring, plushies og figurer bl.a.

Bildet nedenfor er fra Skytree. Pokemon centeret var passe stor, og det var ganske mange folk der. Det som ble solgt her kunne man også finne i Ikebukuro og Character Street avdelingene. Det er forresten en Pokégym her, så vi hang ofte her de gangene vi var i Solamachi 😛


Disse her er så utrolig søte. Jeg tror disse er laget av tradisjonellt japansk stoff. Har prøvd å lete etter hva de kalles, men jeg finner ikke informasjon om det. Disse er som Tsum tsum, så man kan liksom stable de oppå hverandre.

Bildet nedenfor er tatt fra Pokémon Center Sunshine City. Det skal være det største Pokémon senteret i Tokyo. Det var virkelig stort! De sier at man kan finne alt av pokémon her. Det jeg har erfart er at man finner stort sett de samme tingene i de ulike sentrene, forskjellen er på mengden.

Jeg fikk desverre ikke tatt bilder fra Character Street i Tokyo Station. Vi sleit med å finne veien til Pokemon Centeret der. Altså vi gikk rundt Tokyo Station i over en halv time. Vi fant oss alltid på Restaurant Street. Vi prøvde å bruke Pokemon go som kart, men det faila siden vi gikk ut av Tokyo Station. Vi fant senteret til slutt, men det var ganske skuffende. Butikken var ganske liten.

Bildene nedenfor er noe av de jeg kjøpte fra Pokemon senteret. Jeg vil ikke vise alt siden noen skal være gaver til familien 😀

Disse her er vifter hvis jeg ikke tar feil. Disse fikk jeg gratis, han i kassen sa at de er gaver 😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg kjøpte to Pikachuer, jeg skulle kanskje ha kjøpt flere av de ulike Pokemonene 😛 Her ser man på nært hold hva jeg mener med tradisjonell japansk stoff.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her er det både klistremerker og leppepomade 😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er sånn pannebånd som man bruker når man skal vaske ansiktet 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sokker måtte jeg bare kjøpe 😀 Hallo er ikke de så søte 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Igjen, beklager hvis jeg ikke fikk tatt ordentlig bilder 🙁 Det var ikke meningen.

9 kommentarer

9 thoughts on “Pokémon Center i Tokyo

  1. Herregud, så awesome sokker! Skulle gjerne vært innom der selv og kjøpt en hel del 😀
    Ta gjerne en titt innom bloggen min 🙂

  2. Henriette Celin: Det var veldig kult å besøke de! Synd at jeg ikke fikk kjøpt mye mer.

    Sokkene var utrolig søte var ikke de? Hadde lyst å kjøpe mer 😛

  3. Levo: Det er så mye annet som var kule å ha i der. Tror nok du hadde kjøpt masse annet der! Nå angrer jeg på å ikke ha kjøpt flere ting derifra 🙁

    Skal titte innom 🙂 Ha en fin dag 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *