Oslos beste burger?

Categories Food

Hver gang jeg søker opp Oslo og burger så kommer Kverneriet på topplisten. Den har visst Oslos beste burger,  og dette måtte jeg selvfølgelig prøve selv.

Vi bestilte The Boss som har stekt sopp, løk, honey and pepper glazed bacon,  chipotle mayo og jarlsbergsost.

Kanskje ikke det beste bildet,  men jeg var så sulten at jeg måtte spise den så fort den kom på bordet. 

Vi bestilte også Potato Dan’s Original Fries med bacon dipp. 

Burgeren der var virkelig veldig godt. Kverneriet har definitivt en av Oslos beste burger. Pommes fritesen er det beste jeg har hatt så langt.  Den er perfekt for meg! Liker at den er i store båter.

Jeg vil nok besøke stedet igjen og prøve deres umami burger 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Oslos beste burger?

  1. Den så kjempegod ut!! Typen elsker burgere og bestiller nesten alltid burger når vi er ute og spiser en plass, jeg får ta han med hit neste gang vi skal spise ute! Takk for tipset, ha en fin kveld videre!<3

  2. Tina: Typen min er også veldig glad i burgere 😀 Dere burde dra hit neste gang dere skal ut og spise 🙂 Bare hyggelig <3 ønsker deg fin kveld videre også <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *