Japanese candies haul

Categories Food

Jeg skrev i dette innlegget at jeg kjøpte en del godteri og snacks. Jeg viste de ikke fram på innlegget, og her kommer de nå 🙂

Japanske godterier/snacks her i Norge er dyrt, og det er derfor jeg hamstret så mye jeg hadde plass i bagasjen. Jeg har de i en boks her hjemme, nesten urørt.


Jeg vet ikke helt hva disse kalles, men de finnes her i Norge og er ganske dyrt. De som er til høyre er noe som jeg, søsteren min, og kjæresten min liker så godt. Jeg hadde flere av de da jeg kom hjem, men har nå spist litt av de 😀

Disse her finnes også i Norge, men det var mye billigere i Japan. Tyggis 😀

Disse er Puccho og Hi-Chew. Cola puccho og soda puccho finnes her i Norge, men er dyrt. Den enne puccho’en med oliven på bildet spiste jeg masse av da jeg var i Japan. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere med oliven. Hi-chew med kirsebær og den med mango, er limited edition fra ulike regioner i Japan. Den med sitron er veldig god, og angrer på at jeg ikke kjøpte flere av før jeg reiste.

Disse her likte jeg så godt, at jeg måtte hamstre de.

Milk Pocky! Disse her smaker veldig godt!

Jeg er litt for glad i alt som smaker matcha, derfor har jeg hamstret ulike snacks med matcha smak 😀

Jeg hamstret inn en del DIY-candies. Det var ikke så mange DIY-candies jeg kunne velge mellom der, så jeg hamstret inn de jeg fant 😀

Denne her fikk jeg fra en venninne i Tokyo. Jeg kjøpte slike selv da jeg var i Tokyo, men i appelsinsmak. Jeg likte ikke smaken av kjeks og appelsin. Det var faktisk ikke før jeg var hjemme i Norge at jeg oppdaget at jeg fikk de i sjokoladesmak 😀 One Piece var ganske populært da jeg var i Japan på grunn av deres nye film One Piece Gold.

Jeg kjøpte faktisk mye mer enn det som er på bildet, men noen( Puccho med Oliven) ble spist opp mens vi var i Tokyo. Hadde jeg hatt mer plass i bagasjen hadde jeg kjøpt mye mer enn det som er på bildene.

13 kommentarer

13 thoughts on “Japanese candies haul

  1. Henriette Celin: Hehe 🙂 Måtte hamstre 😀

    Oreo kjeksene er ganske mye. De er som kaker ish med fyll inni 😀 Den nederste, mener du den med de tegneserie figurene? De er veldig gode <3

  2. Lotte Svendsen: jeg har lyst til å spise opp alt! 😀

    Dersom du ikke har smakt på de, men vil så kan du kjøpe noen av de på NeoTokyo i Oslo. Jeg vet at de fører inn noe av de som er på innlegget mitt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *