Tokyo Skytree

Categories Travels

Tokyo Skytree er et kjempe fint sted å dra til når man vil se hele Tokyo!

Billettene til Tokyo Skytree kostet sånn ca  167kroner per person dersom man skal kun på observation deck’et. Det finnes også en fast pass billett, som er ganske nyttig dersom man vil slippe å stå i kø. Da jeg dro hit for aller første gang med broren min, ble fast tickets kjøpt siden vi hadde lite tid. Denne gangen tok vi vanlig billetter og sto på kø i sånn ca 20 minutter, eller 15.

Heisen på vei opp til observation deck’et synes jeg var ganske kul. Veldig kul å se den gå fra etasje til meter! Den går liksom 350meter opp! Det eneste jeg ikke liker ved den er dottene i ørene som man får, men det er vel forståelig når vi er på vei 350meter opp. Heisturen tar ikke så lang tid, og det er imponerende.

Sånn ser Skytree ut 🙂

Disse er de nydelige utsikten man ser fra Tokyo Skytree. Dersom man er heldig får man sett Mt. Fuji, men jeg har vært uheldig begge gangene 🙁 Som dere ser så er Tokyo utrolig stort, så hele Tokyo får man ikke sett i noen uker 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Disse her var på utstilling. Forrige gang var det blomsterkunst 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hvis jeg ikke husker feil, så er Disney Land Tokyo i dette området 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den som likner på Eiffel tårnet bare i rødt og hvitt farge er Tokyo Tower. Vi dro ikke dit denne gangen 🙂 Var ikke så interessert 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så kult som glassgulv er, så er det utrolig skremmende. Jeg begynner alltid å tenke at den kommer til å sprekke og at jeg vil falle. Var litt for redd at jeg ikke klarte å ta en ordentlig bilde 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Tokyo Skytree

  1. Den lille Pandaen c:: Fikk også høydeskrekk, derfor dårlig bilde XD Det var faktisk ganske kult, men ekkelt samtidig å se hvor høyt oppe man er 😀

  2. Henriette Celin: Det var kjempe fint å være der oppe siden man får 360 graders utsikt av Tokyo. Kjempe fint er det, litt synd bare at jeg ikke fikk sett Mt. Fuji 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *