Helgen!

Categories Blogg

Jeg har vært opptatt denne helgen med så mye!

I går trente jeg med treningsgruppen min.  Vi har begynt å øve med teknikkene våres.  Vi har lagt merke til at når vi tar knebøy så har vi en tendens til å lene mot venstre.  Det skal vi øve med å få bort 🙂

Etter trening gikk jeg og typen rundt Bogstadveien og Uranienborg for å se på sko :p Det pøseregnet mens vi gikk,  og vi hadde ikke paraply.  I følge typen så var det et tegn på at jeg ikke burde besøke de ulike stedene jeg ville.  Riktignok så stoppet det å regne når jeg var ferdig med å titte.

Etter vindushoppingen ble det en tur på Colosseum Kino for å se på Independence Day Resurgence. Det var en ganske grei film.  Føler at det manglet noe,  men ellers grei film.

Vi dro hjem rett etter å ha sett på kino,  og det er også fordi jeg lovet søsteren min at vi skulle spise taco.

Taco dinner kit på Rema 1000 er utrolig billig! 7 kroner for 12 tacoshell,  tacosaus og krydder! Kyllingkjøttdeig er også utrolig billig,  det som er dyrt er jo rømmen.

Da jeg kom hjem lagde jeg mat med en gang. Søsteren min likte det og det gjorde jeg også.  Kjempe god taco,  var litt redd for at krydderet skulle være sterk,  men det var den ikke.

I dag har så har jeg og søsteren min ryddet huset.  Vi er ikke helt ferdig,  men vi har i hvert fall kommet godt i gang. Mamma er bortreist,  og det å rydde leiligheten er noe vi ikke får gjort så ofte 🙂 Vi fortsetter ryddingen i morgen.
Nå er jeg faktisk på vei til jobb,  og det har akkurat begynt å regne 🙁

Håper dere har hatt en fin helg 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Helgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *