Uken som gikk

Categories Blogg

Heisann, jeg har vært så utrolig sliten den siste uken, og for å være helt ærlig så var jeg nesten aldri på pc’en min. Blogging ble det ikke noe av, men det har allikevel skjedd så utrolig mye den uken som gikk.

For en måned siden kjøpte jeg en ny mobiltelefon, en splitter ny Samsung S7, og på torsdag, så falt den ned i bakken på parkeringsplassen! Gjett hva som skjedde? Jo, skjermen ble knust. Det er første gangen at skjermen på mobilen min blir knust. Heldigvis hadde jeg skjermforsikring da jeg kjøpte mobilen. Jeg leverte mobilen min dagen etter. De hadde ikke noe lånetelefon siden ”alt var lånt bort, og det siste vi har her er reservert” sa de. Så jeg var mobilløs i flere timer.

Typisk at når man ikke har mobil så er det en nødsituasjon som oppstår. Da Tarzan filmen begynte, ringte telefonen til typen, det var broren min som ringte. Sendte bare en kort ” har ikke mobil, ser på kino melding tilbake”. Da filmen var ferdig kl 23, får jeg utrolig mange meldinger som ”hvor er du?, har ikke nøkkel, har 1% batteri igjen”. Da måtte jeg dra hjem.

Da jeg var hjemme, var ikke broren min der, ringte derfor typen og sa at broren min ikke var der- Så sier han at broren min ringte han for ikke lenge siden. Broren min var visst hos naboen. Tror nok han har lært seg en lærepenge å ta med nøkkel hver gang han går ut. 

Samme dag som mobilen min fikk knust skjerm så klarte hunden å bite på ledningen på Mac’en min. Det var ved et uhell siden leken var rett ved siden av Mac’en. Den har sluttet å fungere, som gjør at jeg må punge ut med 800kroner for en ny lader T_T

Ellers har det bare vært rydding her hjemme. Vi ble kvitt masse som egentlig burde ha blitt kastet for lengst.

3 kommentarer

3 thoughts on “Uken som gikk

  1. Henriette Celin: Jeg vet 🙁 Heldigvis har jeg forsikring pluss i 3 måneder, ellers måtte jeg ut med 500kr for egenandel. Ny lader var kjempedyrt, men jeg må ha en ny lader, da jeg skal ta med Macen på ferie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *