New In: Marc Jacobs Gotham Key Pouch

Categories Blogg

Jeg har lett etter en key pouch på lenge nå. Det jeg tenkte å ha inni den er kort, nøkkel og mynter når jeg skal ut og ikke har behov for alle kortene mine. Det er i hvertfall veldig praktisk når man er i utlandet, for der trenger jeg virkelig ikke å ta med alle kortene jeg har.

Valget var mellom en Louis Vuitton Key Pouch og en Marc Jacobs. Jeg valgte Marc Jacobs siden det var mye større i størrelse. Det er også i svart, så det er litt mer diskré når det gjelder logo.

Jeg synes det er kjempefint, og gleder meg til å bruke den 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

4 kommentarer

4 thoughts on “New In: Marc Jacobs Gotham Key Pouch

  1. Elisabeth Hoff: Tusen takk 😀 Det er sant, de har så mye fint 🙂 håper du har hatt en fin helg og ønsker deg en fortsatt fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *