Ice crime, igjen!

Categories Food

I dag er tredje dagen på rad jeg har vært på ice crime.

I går dro jeg og kjæresten min dit for å spise dessert til jubileumsåret vårt.

Det ble en sundae på meg med lava salt,  pekan, chocolate fudge på vanilje- og sjokolade is.  Typen hadde ice cream sandwich i pistasj smak.

I dag dro jeg til Ice Crime med bestevenninnen min.  Denne gangen tok jeg sundae med karamell og popcorn.

Isene fra Ice Crime som jeg har spist så langt er virkelig verdt prisen.  Jeg har ikke smakt så god is på lenge.  Man får en helt annen smaksopplevelse!

Neste gang jeg skal hit skal jeg ta med søsteren min 🙂

10 kommentarer

10 thoughts on “Ice crime, igjen!

  1. Ikke rart du drar dit flere ganger, så gode som de isene ser ut! 🙂 Hva er prisen for de da?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *