DU er vakker!

Categories Blogg

Jeg synes at det er så mye fokus på kroppspress nå i det siste. Det har kanskje noe med at det er sommer og mye fokus på bikinikropp osv.

Jeg må ærlig innrømme at noen ganger så ønsker jeg meg også en flatere mage,  mer definert rygg,  fin fast rumpe, og mye mer. Allikevel så har jeg ikke latt de påvirke meg at jeg streber for å få de,  vel med unntak av fin rumpe. Jeg har stor rompe fra før av,  men vil ha finere form :p

Jeg mener at min største fiende er meg selv.  Dersom jeg hadde rakket ned på utseende mitt og sammenliknet med andre hele tiden ville jeg sikkert vært svært misfornøyd med kroppen min, og vil da skape kroppspress på meg selv.

Noen tenker kanskje at jeg er hyklersk fordi jeg har gått på kosthold- og treningplan,  men jeg gjorde det fordi jeg ville det jeg mente var det beste for kroppen min.  Jobben min innebærer å sitte nesten hele vakten,  hjemme sitter jeg bare foran pcen,  jeg fôret kroppen min med mat uten næringsstoffer og det var ikke bra for kroppen min!

Jeg mener i hvertfall det er viktig å lære å elske seg selv og ikke sammenlikne seg selv med andre. Vi har alle ulike kroppsform!  Elsker ikke vi oss selv, vil vi aldri bli kvitt det enorme kroppspressen.

Så hei,  DU er vakker 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “DU er vakker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *