Helgen min så langt

Categories Blogg

Heisann,  jeg har vært opptatt hele i går  og i dag.  Jeg kom hjem ganske sent i går og var så utrolig sliten.

Jeg jobbet som sagt i går og ble ferdig mye senere enn det jeg burde og på et annet sluttsted i tillegg! Jeg måtte tilbake til jobben for å hente bilen som jeg parkerte i en parkeringshus i nærheten.  Det er så utrolig dyrt! Ikke nok med det,  men bilen min var låst inne i parkeringshuset. Måtte vente lenge før en med adgangskort kunne åpne porten for meg også,  ellers måtte jeg betale 900 på stedet for å hente bilen.

Det tok heldigvis under 20minutter å kjøre til min destinasjon. Jeg var nemlig på en bursdagsfest! Fikk møtt gamle bekjente som jeg ikke har sett på flere år! Beste venninnen min var også der,  men de kom mye senere enn meg 🙂

Maten som var servert var utrolig god.  Kjempe filipinsk mat,  og desserten var bare helt herlig.  Det ble litt overspising av dessert fra min side.

Jeg og venninnen min og hennes kjæreste dro fra festen samtidig.  Jeg kjørte de hjem og jeg ble hjemme hos de ganske lenge.

De fikk seg en søt liten katt,  så jeg lekte med den.  Det tok 15 minutter med leking før jeg fikk allergisymptomene mine.  Det tok hele turen hjem før symptomene forsvant.

Vi spillte også NES!  Jeg tror at det er første gangen jeg har spilt NES,  jeg vokste opp med SEGA 😛

Jeg har alt hatt en fin lørdag,  søndagen min har vært greit så lang.  Jeg har en kort pause som gjør at jeg mobilblogger nå.  Får nok sjekke bloggen og lese blogger senere når jeg er hjemme 🙂

Håper dere har hatt en fin helg så langt <3

14 kommentarer

14 thoughts on “Helgen min så langt

  1. Henriette Celin: Det er utrolig kjedelig. Skulle ha sjekket når de stengte, heldigvis ordnet det seg 😀

    Veldig kjekt og utrolig koselig 😀

  2. Anne: Uff da 🙁 Slapp heldigvis å betale 900. Parkeringsselskapet var hyggelig nok til å be meg om å vente på andre kunder enn at jeg skulle betale de 900 🙂 håper ikke du må betale senere

    håper du har hatt en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *