Min nye Air Force 1 bagasje!

Categories Travels

På søndag bestillte jeg min nye reisekoffert og jeg fikk den i dag! Jeg fikk sms tidlig i dag om at den er på vei, og fikk sjokk at jeg fikk en hentemelding noen timer senere! Jeg hentet pakken og den var i en kjempe stor kartong, heldigvis var den ganske lett.

Den er så fin! Den er stor og blir faktisk mye større når den kan utvides, men det bekymrer meg at man kan lett ødelegge stoffet når det blir utvidet. Altså når den blir utvidet så er jeg usikker hvor sikker stoffet er. Klarer ikke å forklare ordentlig :S

Fargen er bare så fint og jeg elsker blå! Den er en perfekt størrelse mener jeg 😀 Gleder meg allerede til å bruke den 🙂

Må bare beklage bildene, vi har desverre ikke god lys hjemme 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her ser dere hvordan det ser ut når den blir utvidet. Veldig usikker på hvor sikker stoffet er :S håper den er sterk 😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gleder meg til å reise med den 😀

6 kommentarer

6 thoughts on “Min nye Air Force 1 bagasje!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *