Max burger!

Categories Food

Det er utrolig lenge siden jeg har hatt en burger,  brus og pommes frites! Dette var dagens lunsj 🙂

For å være helt ærlig så var det litt skuffende.  Det ser ut som at mine smakssanser har forandret seg,  eller så var jeg rett og slett uheldig.  Burgeren var god,  men brødet var litt for brent.  Ganske greit,  men sleit med å spise opp siste 5 bitene!
Colaen ble for sterk for meg! Jeg som egentlig er så glad i cola! Det ble vanskelig å drikke den siden kullsyren var for sterk.  Pommes fritesen var nok den største skuffelsen.  Typen min sa at de må ha brukt en gammel olje for å fritere de.  De så ikke ut,  heller smakte ikke bra heller.  De var for brun!

Dagens skuffelse,  men sånn er det.  Det kan også være en sammenheng med at det var fullt på Max da vi var der, men men.

12 kommentarer

12 thoughts on “Max burger!

  1. Henriette Celin: Tror det med cola hadde noe med at kroppen min fikk sjokk 😛 Har ikke hatt cola på over en måned! Pommes fritten var ganske dårlig i dag, så ut som det har stått litt for lenge, ganske skuffende fordi de har en av de beste pommes fritesene!

  2. SV: Åja, ja det tror jeg også. Jeg drakk vann så lenge en periode uten brus en eneste gang at jeg nå ikke liker cola. Så skjønner faktisk det veldig godt (:
    Ah, den er kjip da :-/

  3. så kjedelig når man har GLEDET seg til den fantastiske smaken av pomefrites så er det liksom ikke helt som det skal… Får håpe det er bedre neste gang 😀

  4. Henriette Celin: Man skulle ha trodd at det kom til å smake mye bedre etter flere uker uten cola 😛 Får se neste gang, kan hende det var konsentrasjonene av kullsyre eller sirupen som var for mye 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *