Ett år <3

Categories Blogg

I går var det ett år siden jeg og typen ble sammen igjen 😀 I går var det også nøyaktig en måned til vår opprinnelig ”anniversary” 🙂

Vi feiret ikke igår siden vi var jo med familien min, men vi hadde det koselig allikevel. Tror egentlig vi skal feire i vår opprinnelig dato, som er om en måned! Jeg vet bare ikke hvor mange år vi skal feire, et år? 4 år eller 7 år? Vi var jo sammen i 3 år, var ekser i 3 år, og har vært sammen i ett år.  Dette er forvirrende 😛

Det å bli sammen med en eks er ikke for alle. For oss så har det funket, og vi har det mye bedre enn vi hadde det før 🙂 Jeg er bare så utrolig glad 😀

Her var vi for nøyaktig et år siden 😀 Gleder meg til vi drar til Tokyo, og håper vi får flere reiser sammen <3

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Ett år <3

  1. Jeg kan ikke si at samboeren (du veit) var eks med meg. fordi tror ikke 4-5 dager tells? men syns det var søtt likevel, at han angret så fort…og gjorde alt i sin makt for å ha meg tilbake<3 vi sier ikke at vi var ekser da, siden det ikke tells. så vi har 6 år i juli.

  2. Den lille Pandaen c:: Nei, det tells nok ikke 😛 Det er bare søtt da, at han angret på det 😛
    6år ja, det er ganske lenge, og det er heller ikke så lenge til 🙂
    Jeg har forresten sett på all SKAM episodene nå! Jeg vil ha mer 🙁

  3. Henriette Celin: tusen takk <3
    Det er litt forvirrende ja, men vi klarer nok å bli enige en gang på hvor lenge vi er sammen nå da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *