Innkjøp fra Sverige :)

Categories Blogg

Hei 🙂 

Jeg var i Sverige og handlet på lørdag, og tenkte at jeg kunne vise hva jeg har handlet. Har faktisk ikke handlet så mye, det er mamma som har handlet masse.

Kjøpte inn mandelnøtter med ulike smak, sukkerfri godteri, biler og läkerol. Jeg kjøpte også kesam, proteinpulver og alkohol som ikke er avbildet. Jeg har kun smakt på Dry roasted almond mix og kesam, alle de andre tenkte jeg å spare til neste gang. Alle de jeg har kjøpt inn er ganske billig i forhold til de samme tilbudet her hjemme.  Elsker å handle i Sverige, de har så mange alternativer og til billig penge 😀

Jeg fikk vår 72timers hjemmeeksamen i dag, så jeg har jobbet med den. Nå skal jeg fortsette å jobbe med den.

 

håper dere har hatt en fin dag 😀 <3

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Innkjøp fra Sverige :)

  1. Å, nøtter må jeg huske å kjøpe når jeg skal på Sverigetur i sommer. Pluss alkohol da, hehe. Det er de tingene jeg alltid kjøper pga. det er så mye billigere der i forhold til her (:

  2. Henriette Celin: Nøtter skal jeg definitivt kjøpe neste gang jeg er i Sverige 😛
    Det var faktisk første gangen jeg kjøpte alkohol der, visste ikke hvor billig det var 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *