Sverige og en liten tur til Fredrikstad!

Categories Travels

Heisann, i går var jeg borte nesten hele dagen! Jeg hadde en dobbelvakt på fredag, og sov med en gang da jeg kom hjem. Da jeg våknet opp i går så ble det frokost før vi dro av gårde til Strömstad. Vi så mener jeg typen min, mamma og søsteren min 🙂

Vi var ikke i Strömstad før 13:30 eller noe. Der ble vi ganske lenge. Etter det, dro vil Nordby shoppingsenter for å handle ting og tang til hunden og ikke minst for å spise. Vi var ganske sultne, siden vi ikke hadde spist lunsj og noen ikke hadde spist frokost.

Jeg har ikke klart å følge dietten min bortsett fra frokost. Vi spiste nemlig spis alt du kan buffet, og jeg har fått i meg noen ferrero rocher og noen biter godteri XD Vi ble faktisk i Norby helt til stenge tiden.

På vei hjem tok vi en liten tur til Fredrikstad. Der var det litt mere liv enn det var sist gang vi var der. Butikkene var riktignok stengt, men restaurantene var jo åpent 🙂 Her er noen bilder jeg tok fra Fredrikstad 🙂


Det siste bildet, er noe jeg liker veldig godt! Det er så sant! Til og med typen min er enig i påstanden 🙂


Vi var ikke hjem før kl 22:30! Der ble det mye å rydde, vi lekte litt med hunden våres og så litt på youtube videoer. Etter det dro hjem for å kjøre typen min hjem, han bor på andre siden av der jeg bor! Jeg var ikke hjemme før 00:30! Med en gang jeg kom hjem sovna jeg! haha så sliten var jeg. 

Håper dere hatt en fin helg i hvertfall <3

10 kommentarer

10 thoughts on “Sverige og en liten tur til Fredrikstad!

  1. Ha! *selvsikker latter* Sosialistisk ungdom har tydeligvis feil fokus ja. Det burde ikke være tilbud om selvforsvarskurs mot det å bli voldtatt, men heller fokus på å ikke voldta, ja! Det bildet sa mer enn tuden ord, og med klar beskjed også!

  2. Henriette Celin: Sverige tur er alltid hyggelig 🙂 Det er en opplevelse i seg selv, man finner alltid noe nytt 😀
    Har hatt en fin helg så langt, i morgen er det eksamen T_T
    Håper du også har hatt en fin helg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *