God helg!

Categories Blogg

I dag er det helg for de meste, men for meg er det ikke helg før i morgen.

Skulle egentlig ta helg kl 13 i dag, men jeg takket ja til en ekstravakt til. Skulle kanskje ikke ha gjort det 😛

Jeg rakk heldigvis å dra hjem og sove litt for det er noe jeg trenger. Jeg har vært oppe siden kl 04:45 i dag og er ikke hjemme før 01:40 i natt! Jeg har heldigvis laget all maten min for i dag, så mat trenger ikke jeg å beskymre meg for!

Nå gjør jeg meg selv klar, før jeg stikker av gårde til jobb. Ønsker allikevel alle en riktig god helg <3

 

PS! Kjenner at jeg gleder meg til sommeren allerede 😀 Blir så utrolig glad når været er så fint <3

10 kommentarer

10 thoughts on “God helg!

  1. Henriette Celin: Tusen takk 🙂 teller ned timene til jeg er ferdig :p kjenner at jeg er litt sliten nå 🙂

    Håper fredagen din har vært fin så langt <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *