Time for a wardrobe update!

Categories Blogg

Jeg er egentlig i sparemodus, men det er snart sommer og det er vel på tide å oppdatere garderobeskapet mitt.

Favoritt shortsen min som jeg har hatt i over 5 år, har fått to store hull mellom lårene :'( Derfor bestemte jeg meg for å kjøpe en ny shorts fra Nelly for 199kr.

Jeg har så utrolig mange topper, men det meste av de er for vinteren, fin fin topper eller sånn oversized singletter. Da syntes jeg at det var på tide å kjøpe en ny topp, som kan fint brukes til hverdagen og evt. fester. Jeg har en svakhet for svart klær, men denne toppen er jo bare nydelig! Den koster 199kr, men da jeg bestillte den var prisen på 99kr,-.

Siste artikkelen som ble bestillt er en sweatpants fra Only. Jeg hadde egentlig lyst på en Nike Sweatpants, men det koster 499,-. Fornuften sa at det var for dyrt, sa da ble det sweatpants fra Only for 199,-. Tenkte å bruke sweatpants når jeg skal reise og ikke minst bruke de i hverdagene. Når jeg skal sitte i flyet i over 12 timer, så er det viktig at jeg har på meg klær som er komfortable.

Topper, Short Sleeve Shift Dress, Glamorous - NELLY.COM Bukser & Shorts, NMPARIS SHORTS NW WITH FOLD MB VI30, Noisy May - NELLY.COM Bukser Sport, onpLINA SWEAT PANTS - OPUS, Only Play - NELLY.COM

Jeg kjenner at jeg gleder meg til å få de i posten 😀

6 kommentarer

6 thoughts on “Time for a wardrobe update!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *