Når man lever et kjedelig liv

Categories Blogg

Når man lever et kjedelig liv så har man faktisk ikke så mye å skrive om.  Siden onsdag har jeg bare jobbet,  trent og laget mat. Det har ikke vært rom for mye sosialt bortsett fra kino og sushidaten.  Jeg har egentlig bare mobilblogget,  og ikke hatt så mye tid til å lese andre blogger i det siste 🙁

I dag kommer det til å bli en veldig lang dag.  Jeg var allerede oppe kl 08 fordi jeg måtte lage maten min for i dag. Jeg gjør det vanligvis dagen før,  men i går så var jeg så sliten da jeg kom hjem.

Etter å ha laget mat og ikke minst spist frokost dro jeg til Oslo for å trene.  Ganske deilig treningsøkt 🙂 Det er månedens siste økt for nå har vi to ukers treningsfri 🙂

Etter trening rakk jeg å gå rundt Oslo og vindushoppe litt før jeg dro hjem. Det var deilig å komme meg hjem for da fikk jeg hvile og sovet litt før jeg skulle begyne på jobb.

Jeg begynte heldivis kl 18 i dag,  men jeg er jo ikke ferdig før kl 00  🙁 Kjenner at det blir utrolig deilig med fri på mandag og på tirsdag 🙂

Legger til et bilde av hvor jeg ønsker jeg var i nå i stedet 🙂 Ønsker dere en fin helg <3

6 kommentarer

6 thoughts on “Når man lever et kjedelig liv

  1. Er ikke alltid man har så mye å skrive om, satser på at litt ekstra inspirasjon kommer etterhvert 😀 mitt liv er heller ikke så veldig intressant alltid, hehe! Går som oftest i studier, mat, sove og trening. 🙂

  2. Benedikte Porsanger: Haha, føler virkelig at jeg er blitt voksen nå 😛 Jaa! sove det glemte jeg også a legge til 😛

    Håper du hadde en fin lørdag og ønsker deg en fortsatt god søndag <3

  3. Astrid: Det er absolutt sant, satser på at det kommer snart 🙂 Er ikke så lett når hele dagen går til jobb, trening eller matlaging. Fra neste uke blir det full konsentrasjon på eksamen, vi har nemlig en 72 timers hjemmeeksamen 🙁

    ønsker deg en fortsatt god helg Astrid <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *