Pulseband A6

Categories Blogg

For noen måneder siden støttet jeg en kickstarter prosjekt.  Prosjektet jeg støttet er for en aktivitetsmåler som heter Pulseband A6 og kostet $59.99.

Jeg fikk pakken for en uke siden etter flere måneder med venting. Jeg har aldri hatt en aktivitetsmåler, så det var utrolig spennende å ha en, nå som jeg er mye mer aktivt.

Pulseband A6 er fra merket Vidonn. Pulsebandet teller kalorier du brenner,   hvor mange skritt du har tatt,  hvor langt du har gått, har en heart rate monitor blant annet.  Det har også alarm og den gir deg melding når du har fått sms bl.a.

Jeg har ikke hatt den så lenge at jeg kan gi den en fullstendig vurdering. Så her er min vurdering så langt:
-skrittelleren har vist feil, teller selv om jeg sover
-3 dagers levetid uten varsel for lavt batteri
-får ikke alltid forbindelse med appen
-kaloritelleren er ganske feil tror jeg
-bra alarm,  fungerer ved å vibrere
-får melding når jeg får sms,  facebook melding eller snapchat på mobilen
-touch sensoren er ganske bra
-hjertemonitoren fungerer bra spesiellt på sport mode.
-appen kunne vært bedre,  der likner absolutt ikke de bildene fra Google Play.

Jeg liker jo egentlig denne aktivitetsklokken min.  Den er jo så bra,  har ikke funnet en aktivitetsklokke som likner på min helt. Jeg har vurdert å kjøpe en ny en,  men jeg er jo så glad i hva den lille dingsen kan gjøre som andre ikke kan. Kanskje jeg bør vente til en oppdatering,  men jeg vet jo ikke hvor  lenge det skal ta før de skal oppdatere pulsebandet. 

Har dere eventuelt en aktivitetsmåler som dere kan anbefale?

2 kommentarer

2 thoughts on “Pulseband A6

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *