Fra dårlig til bra dag?

Categories Blogg

Heisann,  nå er jeg på vei hjem. Jeg er så utrolig sliten.  Jeg kom jo ikke hjem før 03:30 i natt.  Jeg sov med en gang,  men måtte kjøre søsteren min ett sted kl 07:50 og kom ikke tilbake før kl 09! Klarte heldigvis å sove igjen til kl 10:30 før jeg dro avgårde for å jobbe. 

For å være helt ærlig så har dagen ikke vært så bra i starten pga en krangel. Heldigvis ble jeg distrahert på grunn av jobben, og har ikke latt det påvirke hele dagen.

Jeg fikk feriepenger i dag, og jeg er så glad! Wohoo. Det blir desverre en veldig kort glede siden jeg må betale regninger.  Det er det jeg ikke liker ved å være voksen, å betale regninger.  Uff da 🙁

Mot slutten av vakten min,  så ble dagen min mye bedre.  Vi som kranglet tidligere i natt egentlig,  ble nå venner igjen. Så siden det ble mye bedre med oss dro vi ut for å spise sushi! Ja det er ikke en del av dietten min nå,  men jeg spiste med måte og dropper siste måltid.

4 kommentarer

4 thoughts on “Fra dårlig til bra dag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *