X-men Apocalypse

Categories Film

I natt var jeg på midnattpremiere av X-Men Apocalypse.

Filmen var greit. Tror jeg har blitt lei av alle X-men filmene at det gir meg ikke de samme wow-effekten! Hvor mange X-men filmer er det nå? Alt for mange spørr du meg. Det var noen momenter som var bra, det må jeg si. Litt artig også å se Jean Grey, Scott Summers, Ororo Munroe og Night Crawler som tenåringer 😀 Vil nok tippe det vil bli flere X-men filmer med de.

Likte forsåvidt slutten da 🙂 Det var jo ganske bra 🙂

Nå må jeg på jobb så vi snakkes 😀 Ønsker dere en fin dag <3

7 kommentarer

7 thoughts on “X-men Apocalypse

  1. Den lille Pandaen c:: Jeg skjønner absolutt hva du mener. Før likte jeg den første nye Xmen filmen, men nå er jeg bare lei 😛

    Ønsker deg en god dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *