Gratulerer med dagen!!!

Categories Blogg

Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere har hatt en fin feiring 😀

Jeg har hatt det så utrolig bra i dag 🙂 Jeg fikk hvilt kroppen min skikkelig, og det er noe som jeg trengte.

Familien min og meg dro ned til Oslo ca 16 tiden for å møte tanten og onkelen min. Vi dro ned til Hon San, tidligere Mr. Hong og spiste middag. Bestillte kyllingspyd med wokende grønnsaker i teriyaki saus. Maten var god og jeg ble utrolig nok mett fort! Etter Hon San ruslet vi videre ned mot Aker Brygge på jakt etter dessert. Det er så mye liv nede ved Aker Brygge og det er så utrolig koselig. Vi kjøpte is fra Diplom is, soft is i sjokoladedrypp 😀 Det var ganske dyrt med 10% tillegg pga 17.mai og vi var fire som skulle ha is.

Etter det dro jeg og søsteren min på jakt etter sukkerspinn, noe som er også ganske dyrt, men hun var ganske fornøyd. Da hun var ferdig med å spise, gikk vi videre mot togstasjonen. Jeg skal nemlig på jobb kl 0630 i morgen, så da må jeg legge meg ned tidlig.

Nå ble jeg nettopp ferdig med å lage morgendagens mat, så skal jeg bare klargjøre tingene mine til i morgen før jeg skal legge meg 🙂

Ønsker dere en fortsatt fin 17.mai <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Gratulerer med dagen!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *