Mens alle andre får barn sitter jeg her…

Categories Travels

og tenker på hvor min neste destinasjon er. For meg er dette er noenlunde sant. Folk jeg kjenner i samme alder er gift, skal gifte seg eller venter barn. Jeg må innrømme at jeg føler også et lite press på de områdene, kanskje fordi folk ofte spør meg om de også.

Da jeg var på Filippinene, ble jeg spurt av en gammel skolekamerat om når jeg skulle gifte meg. Da jeg sa at jeg var fortsatt ung, sa  hun “Ung? Hvor gammel er du? 25? Du bør gifte deg snart, hallo”. Følte at det stakk litt, men jeg er vel egentlig fortsatt ung. Jeg har så mye drømmer jeg vil fullføre, mye ting jeg vil oppleve og ikke minst utforske verden! Det er faktisk typisk for de fra Filippinene som jeg snakker med i ny og ne å spørre om jeg er gift eller skal gifte meg snart. Heldigvis da jeg var der, fikk jeg råd fra bestefaren min om at jeg ikke burde gifte meg enda, og at jeg burde nyte livet.Det er faktisk det jeg gjør nå, jeg nyter livet.

Nå sitter jeg faktisk å tenker på hvor min neste destinasjon skal være etter Japan 😀 Skal det være i Europa eller i et mye lengre destinasjon?

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Mens alle andre får barn sitter jeg her…

  1. Ja det er ingen vits i å forhaste seg med giftemål! Greit å se litt av verden først! Men jeg har både barn.. og tenker hvor skal vi dra neste gang 😉 hehe.. Elsker jo også å reise sånn som deg 🙂

  2. linnhelens: haster heldigvis ikke å gifte meg, enda 🙂
    Tenkte at det var greit å få realisert drømmen min om å reise så mye som mulig alene, men den dagen jeg kommer til å få barn vil jeg nok ikke slutte med å reise. Det er det jeg brenner for 😀

    Hvor har dere tenkt å dra?

  3. Ja det er veldig greit, jeg hadde også reist mye før jeg fikk barn 🙂 I første omgang blir det Kroatia om ca to uker. Håper på å ta en tur innom Montenegro og Bosnia også. Japan høres utrolig spennende ut, har tenkt at jeg også vil dit engang 🙂

  4. linnhelens: Åå, har aldri vært i de stedene før, men Kroatia står på listen min 😀
    Hørtes ut som at det kommer til å være en utrolig fin tur. Håper der får ta en tur innom Montenegro og Bosnia da 😀
    Du må dra til Japan en dag. Et helt fantastisk sted å reise til 😀 Ganske spesiellt land 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *