God mandag :D

Categories Trening

Hei og god mandag 😀

Jeg har hatt en utrolig fin start på dagen. Våknet opp litt før alarmen, noe som er typisk nå som det er veldig lyst ute. Jeg dro til Elixia på Sjølyst og trente. Har nå begynt på syklus 2 av treningsprogrammet som jeg følger 😀 Jeg trente også cardio puls i tillegg! Det var slitsomt og tungt, men det var absolutt verdt det. Jeg tar virkelig kostholds- og treningsprogrammet mitt seriøst!

Nå skal jeg spise dagens lunsj! Etter å ha spist skal jeg lade litt energi til trening ( ja, igjen) senere på ettermiddagen. Vi skal ikke ha pauseuke denne uken fordi de jeg trener hos skal på ferie 😛

Vi snakkes  🙂 Ønsker dere en god dag <3

 

9 kommentarer

9 thoughts on “God mandag :D

  1. Anne: Takk Anne 😀 Er blitt veldig motivert i det siste, ellers hadde jeg egentlig bare sovet og vært slapp 😀

    Håper du har hatt en fin dag så langt <3

  2. RebeccaHasselgard: har hatt en fin dag så langt 😀 Ønsker deg en fortsatt fin kveld og ikke minst en super feiring i morgen <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *