Mine beste ferie minner: Filippinene

Categories Travels

Tenkte å begynne med en ”Mine beste ferie minner” innlegg fra hver reise jeg har hatt, og da begynner jeg med Filippinene.

Minne 1: Da jeg fikk spise mat som jeg ikke har hatt på lenge
– det er den beste følelsen, å spise noe som du har lengtet etter i flere år.  Maten smaker jo bare så utrolig godt.  Mange av disse er mat jeg vokste opp med og som ikke finnes i Norge

Minne 2: Da jeg svømte med en hvalhai i nærheten
-det var en utrolig fantastisk opplevelse å få svømme med en så stor vesen.  Den var stor og veldig fredelig. 

Minne 3: Da mine beste venninner tok tiden for å møte meg
– det var utrolig koselig å få møtt venninnene mine etter å ikke ha sett de på lenge.  Lara fra det første bildet har jeg ikke sett siden jeg var 16. Stephanie på det siste bildet møtte jeg sist gang jeg var på Filippinene. Hun tok tiden forresten for å møte meg kl 05 på flyplassen for å si farvel.  Det føltes ikke som vi ikke hadde sett hverandre på lenge.

Minne 4: Da jeg møtte familien min som jeg ikke har møtt på lenge
-dette var vel feriens høydepunkt.  Det var utrolig koselig å tilbringe jul og nyttår med familien min.  Alle savnet oss,  og vi dem. Morfar som er i første bildet har dement. Han husket egentlig ikke oss,  og det er egentlig ganske trist.  Han er ganske ensom, så tiden vi var med han var det mye liv på huset.  Jeg var nesten alltid med familien og spiste alltid ute og hadde det så utrolig gøy. Det var veldig trist å dra tilbake til Norge.  Noen ganger så ønsker jeg at flybillettene skulle være billig slik at jeg kan besøke dem ofte.

5 kommentarer

5 thoughts on “Mine beste ferie minner: Filippinene

  1. Så god all den maten så ut! og kjekt at vennene dine tok seg tid til å møte deg. Alltid hyggelig å se igjen både familie og venner man ikke har sett på lenge ^^

  2. Henriette Celin: Ikke sant? Nå savner jeg maten derifra 🙁

    Det var veldig hyggelig at de møtte meg faktisk. Hadde det så utrolig koselig med de 😀 Familien min var også de beste 😀 Følte meg virkelig hjemme <3

    Ønsker deg en god dag <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *