Ferie

Categories Blogg

Jeg fikk endelig innvilget min søknad om ferie. Så denne sommeren skal jeg dra til et sted jeg er så glad i 😀

Jeg er en vanedyr og pleier å reise til de samme stedene jeg har allerede vært i. En ganske kjedelig reiser for å si det sånn.

Landet jeg skal reise til har jeg vært i 2 ganger, men begge reisene varte under en uke. Denne gangen har jeg hele 16 dager på meg for å virkelig utforske stedet. Å som jeg gleder meg 😀

I de kommende månedene skal jeg jobbe mye og mye ekstravakter som mulig. Skal også ha en shoppingstopp og ikke bruke på ting som er unødvendig. Det eneste pengene mine skal brukes til er å betale regninger og kjøp av togbilletter 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *