Bra måte å starte dagen på!

Categories Trening

I dag har jeg vært ganske aktivt!
Dagen begynte med å spise frokost før jeg dro avgårde til Elixia for å trene Cardio Puls i 30 minutter. Timen var greit, men  jeg følte mest at det var styrketrening enn cardio puls. Pulsen min var ikke like høy som det pleier å være de gangene jeg har hatt timen,  svettet ikke så mye og det var veldig mye knebøy.

Etter at jeg var ferdig med timen så møtte jeg typen min og dro sammen til de vi trener hos til vanlig for å jogge sammen.

Vi var ca 7 stykker som jogget opp mot Setra.  Jeg måtte desverre avslutte løpeturen tidlig fordi jeg måtte rekke jobben.

De første 5 minuttene var ganske ille.  Kunne smake blod i munnen og jeg var så andpusten. Det føltes også ut som at hjertet mitt ville ut av kroppen.  På ett punkt kunne jeg høre pulsen min. Jeg jogger ikke til vanlig og det kunne man høre på hvordan jeg pustet. Det var veldig høylytt pusting for å si det sånn.

Selv om det var ganske slitsomt og tungt så  var allikevel ganske fornøyd med min innsats.  Det ble en del gåing,  men jeg jogget også når jeg kunne. 

Jeg jogget og løp på vei tilbake fordi jeg måtte rekke å komme på jobb. Det verste var at jeg klarte å tråkke feil halvveis tilbake.  Det er heldigvis ikke noe alvorlig, men det gjør fortsatt litt vondt.  Jeg rakk faktisk jobben og hadde 10 minutter til øvers etter å ha dusjet og skiftet 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Bra måte å starte dagen på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *