A!

Categories School

På grunn av bloggpausen som jeg har hatt fikk ikke jeg dele en gladnyhet.  Det er bedre sent enn aldri.

Jeg fikk nemlig A som sluttkarakter i valgfaget mitt.  Det er faktisk en veldig fantastisk følelse,  og for å være helt ærlig så hadde jeg vært skuffet om jeg ikke hadde fått A siden jeg hadde gjort det så bra med de to andre eksamener vi hadde.

Både muntlig og gruppeeksamen fikk jeg A og de to til sammen telte 60% av karakteren. Det var den siste 3timerseksamen som bekymret meg.    Eksamenen besto av to deler. Del 1 var å skrive en essay og det telte visst 2/3 av karakteren,  del 2 var kort besvarelse og telte 1/3. Del 2 klarte jeg veldig bra,  jeg kunne heldigvis begrepene man skulle beskrive.  Del 1 var å skrive en essay.  Jeg kunne stoffet,  men det var formuleringen og teori delen som var litt vanskelig. Jeg har aldri skrevet en så dårlig essay som på denne eksamenen. Jeg gikk ut av eksamenslokalet med en veldig dårlig følelse.

Jeg har siden etter påske sjekket Studweb nesten daglig. Den 13.04 kom resultatene,  og jeg fikk B på skriftlig eksamen! Jeg ble sjokkert over at jeg fikk B når jeg hadde skrevet en så dårlig essay.  Jeg hadde hele tiden tenkt at jeg ville få en D eller E!

Jeg er veldig fornøyd med resultatet jeg fikk.  Jeg er også utrolig glad fordi jeg fikk en så bra karakter på det faget som jeg selv har valgt. Jeg tviler på at jeg kommer til å få en så bra karakter på det andre faget jeg har valgt dette semesteret.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *