Blogg pause igjen

Categories Blogg

Jeg kom visst aldri helt tilbake etter bloggpausen min.  Jeg har vært så opptatt med trening,  jobb og skole etter påskeferien.  Jeg har ikke hatt så mye tid til mye annet. 

Vi fikk vår hjemmeeksamen en uke etter skolestart også har det vært mange dobbelttimer.  Følte derfor at det var viktig å prioritere skolen. 

Jeg har også begynt å trene på Elixia de dagene jeg kan.  Har hovedsaklig trent masse cardio siden det er det jeg mangler. Jeg trener fortsatt styrke og det er gjerne etter skolen.

Jeg har også jobbet masse ekstra i tilegg til mine faste dager.

På slutten av dagen er jeg ofte ganske sliten at jeg har rett og slett ikke har tid til å blogge eller skrive.

Det er mange gode ting som har skjedd i det siste,  og jeg vil gjerne dele det 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *