Filippinene: Dipolog City Mat

Categories Food

Jeg savner autentisk filipinsk mat! De er bare så gode, spesiellt street foods.

Det er flere bilder på mobilen, men jeg har enda ikke klart å flytte bildene til pcen. Desserten som har en lilla iskrem på toppen kalles halo-halo, og er noe av det beste jeg vet om. Halo-halo er noe jeg bestiller hver gang vi var ute for å spise.

Bananen mot slutten er noe som er ganske normalt på Dipolog. De er bittesmå også er de ganske søte i tillegg 😀

Åå  nå fikk jeg lyst til å dra tilbake dit 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer

5 thoughts on “Filippinene: Dipolog City Mat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *