THE THIEF

Categories School

THE THIEF er awesome!

Jeg har alltid hatt lyst til å dra til THE Thief, men jeg følte at jeg var for fattig til å gå inn dit. I dag var jeg inne på The Thief, ikke bare i resepsjonen, men inne inne! Klassen min hadde nemlig en bedriftsbesøk der. Vi ble møtt av Dominic som er hotellets General Relations Manager. Veldig kul fyr, sånn helt seriøst veldig kul og veldig hyggelig fyr.

Vi fikk hørt om historien til The Thief og ikke minst hvor navnet kommer fra. Historien om The Thief er ganske inspirerende og fascinerende. Tenk deg at en så ung hotell blir en av de beste hotellene i Norge og ikke minst veldig bra omtalt i utlandet.

VI fikk besøkt en vanlig standard rom og jeg må bare si at det er utrolig fint. Utsiktet og selvet rommet er fint. Så fint at jeg vurderer om å booke en natt der, men det er så innmari dyrt. Har sjekket rundt og det koster fra  2500 per rom! Jeg fikk lyst allikevel å prøve spaen der en gang. Bursdagen min er rett rundt hjørnet, og da har jeg lyst å gjøre noe spesiellt.

Nei, hvordan skal man si det. The Thief er et utrolig fint hotell. Det er av en annen klasse. Jeg har aldri sett en liknende hotell med samme konsept som de. Det er bare så utrolig fint, og jeg er faktisk veldig takknemlig at jeg fikk besøkt hotellet og lært mer om det 🙂





5 kommentarer

5 thoughts on “THE THIEF

  1. Hørt mye godt om det hotellet der ja! og virker som den fine utsikten også. Vet ikke hvordan det ser ut inni, men utenpå er det jo riktig så flott 😀
    og alltid spennende med slike historier bak navnet 😉

  2. Henriette Celin: Hotellet er så fint 😀 Rommet vi besøkte var ganske fint det også. Hadde det ikke vært for prisen hadde jeg sikkert booket en natt der 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *