Valentine’s Day

Categories Blogg

Happy Valentine’s Day og Happy Mother’s Day 😀

Dette er nok det mest uromantiske valentinsdagen noen sinne. Jeg har vært produktivt i hvertfall. Jeg trente nemlig i dag formiddag, men ellers har jeg brukt dagen på å se på How I Met Your Mother og spille et spill.

Han jeg er sammen med er uromantisk og vil ikke feire valentinsdagen som gjør at jeg er bare her hjemme.  YEY! Jeg må jo innrømme at av og til vil jeg også få blomster, gaver og alt som er klisjé. Det er veldig sjeldent at jeg får de tingene, veldig sjeldent. Desverre så er livet ikke alltid dans på roser, jeg er sammen med en som er ikke romantisk i det hele tatt, og må nok bare akseptere det.

Jaja, sånn kan det gå.

1 kommentar

1 thought on “Valentine’s Day

  1. Hahah føler deg:P jeg har lagt ut en valentines day sminkevideo på bloggen min i dag og jeg har ikke en gang planer hahahah. Det er bare å sjekke ut den hvis du har lyst 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *