Deadpool

Categories Film

I dag er dagen jeg har ventet på lenge.  For i dag så jeg nemlig på Deadpool filmen. Jeg må si med ærlighet at jeg ikke har lest comic bøkene til Deadpool, men jeg har hørt så mange historier om han fra en kjempe fan.

Filmen er ganske blodig og har en del nakenhet, tror ikke jeg har sett nakenhet som i Deadpool filmen hos andre Marvel filmene. Synes det er innmari gøy at han klarer å gå gjennom den fjerde dimensjonen. Han referer f.eks til seg selv som Ryan Reynolds, spør om han skal møte McAvoy eller Stewart som Professor X, har referert til Green Lantern osv. Han snakker også til oss som ser på filmen. Ganske artig film, anbefales forresten å vente til after credits for det er verdt det 🙂

1 kommentar

1 thought on “Deadpool

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *