Hard Rock Cafe

Categories Food

Mamma fikk en Let’s deal kupong gratis. Kupongen gir middag til 4 i Hard Rock Cafe i Oslo, men middagen er en Hickory Smoked Spareribs.

Vi bestemte oss for å dra dit i dag for å spise middag 🙂

Brus var forresten med kupongen, noe vi ikke forventet :p Broren min og søsteren min benyttet seg ikke av gratis brusen og bestillte heller noe annet. Vi bestillte også dessert i
tillegg,  en oreo cheesecake og eplekake med is.

Hickory smoked spareribs var ganske god. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd. Eplekaken derimot likte jeg ikke så godt,  smakte mer valnøtter enn eple.

Jeg er ganske mett nå,  så nå vil jeg bare dra hjem og sove :p

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Hard Rock Cafe

  1. Så gøy med en sånn kupong!
    Spareribs er noe av det beste jeg vet, ah, det er SÅ godt ;3
    synd eplekaken ikke var så god da. Det er jo vanligvis ganske godt også (:

  2. Henriette Celin: Ja det er veldig gøy 🙂 Spesiellt når man får det gratis 😛
    Spareribs er utrolig god, som du sa det er det beste 😀
    det var synd med eplekaken, fikk litt eplebiter, men smaken av valnøtter var alt for sterk 🙁
    <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *